Det är nått fel på komunikationen tror jag.

Åhh är så trött på saker och ting! blir galen och frustrerad, men mest förvirrad :S Massa strul med innedags datum, trots att jag mailat läraren. hon säger en sak men schemat och hemsidan säger en. men jag går upp imorn och kollar, kanske jag har fått byta grupp? men varför har dem då inget sagt till mig? *stor suck*

På det är jag trött och har lite smått ont i ryggen, MEN DET ÄR FORTFARANDE SKÖNT ATT VARA HEMMA!

Träffade min vän Anna idag :) tog med mig Assar och mötte henne vid hm. hon hadde sina barn med sig, och shit! Nalle är snart 1 och sist jag träffade henne klappade jag bebismagen! skamligt, eller vad säger du Anna ;)
Otroligt skönt att träffa henne igen, vi som var rätt nära i 9. men tappade varandra i gymnasiet.
Vi gick till parken och satte oss på trädet som ligger där. Assar fick springa lös då det var nästan folktomt. tror han var lycklig när han fick både vara lös och umgås med sin mamma (moi).

Sen har vi vart och handlat och nu kom mamma och jag precis hem från Moster.

Är trött men måste hoppa in i dushen och sen ska jag väll gå och lägga mig.













Lägger inte ut nån bild på Anna och barnen, vet inte ifall jag får ^^



Kommentarer
Postat av: mormor

ha det bra medans du är hemma hoppas vi hinner träffas kram mormor

2009-08-20 @ 08:08:21
Postat av: farmor

Du tar så otroligt fina bilder, både på Loke och Assar, jag njuter av att se på dem.

Kram från farmor

2009-08-20 @ 08:16:30
Postat av: Simone

Farmor: Tack så mycket! skulle ta ännu bättre bilder om jag hadde en bättre kamera ^^

2009-08-20 @ 11:06:59
URL: http://solfaradis.blogg.se/
Postat av: Smultonet

Hej vännen, de va helt otrligt skönt att få träffas riktigt härligt, självklart får du lägga ut kort på mig och barnen (bara du tar de bästa bilderna på mig (= )

Kramar på dig/ Anna

2009-08-20 @ 20:02:28
URL: http://utsatta.wordpress.com
Postat av: Simone

Anna: det finns bara bra bilder jue ;)

2009-08-21 @ 01:07:29
URL: http://solfaradis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback