Det där med skola....

Sitter och pluggar, och när jag tänker efter så undrar jag hur fan jag ska hinna! jag har en kompliterings uppgift som jag kämpar på med, och har gjort välldigt länge. sen har jag lite på den senaste uppgiften som jag moste lägga till, sen har jag hela modul 2 kurs 3 som jag totalt missat att vi skulle gjort innan sommarlovet! och allt detta ska jag hinna tills nästa helg, (helst tidigare) annars får jag inte börja på heltid!

Possitivia tankar funkar INTE här, det ända som funkar är att Plugga, Plugga; Plugga! men om man som jag då, är så jäääfla trött på allt vad skola heter. så blir det välldigt svårt. jag drar mig för att sätta mig ner och plugga, och känner ångest för varje ny modul. *suck* give me strength!

Läste lite igår i boken som jag tidigare inte fattat, och har nu på morgonen läst nästan en tredjedel av den. som jag nu sitter och försöker skriva ner nå vettigt ur. men den här uppgiften har varit kämpig för mig! Men det får väll bli fel igen då, det värsta som kan hända är att jag återigen inte fattat meningen med boken. 

Nee ta en liten paus, kanske gå på toa, ta en frukt och sen sätta sig ner och skriva några rader till inna Sarah vaknar och det är dags att gå över till Moffas och äta mellanmål. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback