Dittan och Dattan.

Tända ljus, choklad, te och läskiga ljud, ja så såg min kväll ut igår. haha. Vi satt på Räkas altan och glodde på datorn och käkade choklad när vi plötsligt hör ett Weird sound! Han tyckte det lät som en Zombie som smaskade på grannens ben typ. Vi stannar upp och kollar på varandra innan vi i panik flyr in och låser dörren. Efter att ha kikat ut genom fönstret så utrustar vi oss med en kökskniv (lät som en bra ideé at the time :P) och smyger ut och hämtar in grejerna och släcker ljusen. hahaha What a night! Efter det förföyttade vi oss in i rummet istället...

Idag har det vart skola då.. dagen har gått snabbt och helt plötsligt var kl 3 och bara en timme kvar av skoldagen. Skönt det, sen åkte vi ner till kaxig och hälsade på Moster, och jag kunde då inte lämna butiken utan en ny förspänd duk :p hihi
Har en ide ;)

Fan tanken var att jag skulle försöka gå ut idag, men jag har ingen lust. eller lusten finns väll men orken är borta. är helt slut och låg i mammas säng efter maten och vilade, ända tills lillebror kom och nästan slängde sig på mig.

Vi har så jäfla kul imellanåt <3 He cracks me up!

Nu ska jag slänga mig på min säng och kolla på Hairspray orginalet som jag köpte igår ^^ Har oxå införskaffat mig mot alla vindar boxen, den bara måste finnas i min filmsamling!













Good night sweethearts!





Kommentarer
Postat av: farmor

Vilka konstiga typer ni har i Norrtälje, käka på grannens ben kan inte vara gott. Det kanske bara var er livliga fantasi som spökade. Det var i alla fall tur att ni gick in.

Kramar från farmor

2009-08-22 @ 09:59:03
Postat av: mormor

hoppas det har varit skönt att vara hemma några dar vi ses nästa gång du är hemma ni har någ lite livlig fantasi men deet är ok ha det bra kram mormor

2009-08-23 @ 08:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback