Målat..

idag är det 31 grader ute, men bara 27 inne ^^ . skönt. har precis målat (hör och häpna!) som vanligt bara målade jag och resultatet bara blev som det blev. Ska snart hoppa i poolen en stund och sen ska jag klä på mig och göra mig iordning, sitter i pyjamasbyxorna.

he
Man får själv avgöra vad det är ;) och komentera gärna. i Love that.

Åhh mitt hår var perfect imorse! luggen låg som den skulle och håret var sådär lagom ruffsigt/lockigt, riktigt rockig frisyr. men självklart går jag inte med håret nere och luggen var jag tvungen att sätta upp med diadem när jag tvätta ansiktet, så frillan är nog förstörd nu :(






Kommentarer
Postat av: mamma

men vilken tavla..

ja jag vet inte det ser ut som en värld i solnedgång som gör att allt ser brinnande ut, jätte häftig..

kram å ha en bra kväll, ha håret utsläppt ..i kväll.

2009-08-08 @ 17:54:37
Postat av: farmor

Visst är det skönt med värme. Vilken vacker tavla du har målat, en väg i bergen i solnedgång kanske.

Kram från farmor

2009-08-08 @ 18:16:09
Postat av: Wynja

Wow! jag ser massor :) Mängder av fåglar, samt tre stora fågelhuvuden! Ställer jag om blicken blir det berg, vågor o segelbåtar! Kram

2009-08-08 @ 20:52:38
URL: http://www.wynja.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback