OBS. Gnällinlägg.

jag som trodde ryggen blivit bättre, men imorse kom jag knappt upp ur sängen.. måste luta mig mot nått hela tiden, typ stolsryggen eller soffryggen annars hugger det till.
Desutom har jag fått nån sorts reaktion i ansiktet, när jag testade en ny kräm. BIG NO NO. alldeles knottrig i ansiktet som kliar, samtidigt som jag är torr men samtidigt oljig. Ush ush.. Det ända jag kan göra är att tvätta som vanligt, och INTE använda den krämen mer..

Sen har jag ont i magen, men jag som varit så noga med att INTE äta nått med mjölk i..

så nu när jag gnällt av mig lite ;) Nu över till nått roligare.

Jag vill Tatuera mig! jag vet precis vad jag ska ha, och vart. man kanske skulle kolla upp det där med tatuerare i vasa, för i närpes finns det säkert ingen.. Kan ju inte kosta så mycket, för jag vill bara ha en liten en ^^

Nu ska vi nog dra oss utåt, det är lite mulet idag men jag tänkte ta vagnen och gå en promenad.. Måste ut och röra på mig och jag har ingen lust att sitta ute på trappan och slöa när Sarah leker.^Då blir jag ju ännu segare i skallen.







Kommentarer
Postat av: farmor

Det är fullt normalt att gnälla ibland, livet består inte endast av rosor och rosa moln.

Kram från farmor

2009-08-31 @ 15:50:06
Postat av: Simone

Farmor: Det ska gudarna veta! livet är hårt. men jag lever ändå :)

2009-08-31 @ 16:35:22
URL: http://solfaradis.blogg.se/
Postat av: Smultonet

vad vill du tatuera? du har bara månen hittills va?

du ska se att ryggen blir bättre snart, de man ska göra är att försöka röra på sig fastän de gör skit ont. Men fan va skönt de är att gnälla ibland så gnäll på du!

Kram

2009-08-31 @ 20:39:47
URL: http://utsatta.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback