Plugg-dag!

Sov i min säng inatt ^^ sov som en stock men vaknade skit trött. Det första jag gjorde var att gå på en kiss promenad med Assar <3

Sen åkte jag upp till skolan och jag såg att Kathe såg att jag kom, så hon mötte mig i koridoren och frågade ifall hon gett mig fel datum! TROR DU! jävla strul. det är innedag fredag och lördag men eftersom hon tabbat sig så behöver jag inte komma på lördag, MEN då måste jag plugga intensivt idag.

Så det är plugg idag som gäller och imorn är det innedag, och lördag är helt tomt ^^ härligt. jag tar dagen som den kommer då. hadde planer på att vara bakis ;)

Nu ska jag fortsätta plugga!

Wish me luck!












Kommentarer
Postat av: farmor

Jag önskar dig lycka till och hoppas att du får riktigt roligt innan du blir bakis.

Farmor

2009-08-20 @ 16:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback