Ge mig mat...

Damn! jag är hungrig som fan.. Undra vad det blir för mat? hmm.

Nu är det iafall fredag och jobbveckan är slut ^^ imorgon åker Mia och jag till Närpes, hon ska på kalas och jag ska vara barnvakt till grannens ungar. på söndag morgon åker vi tillbaka till helsingby, på måndag jobbar jag till 2 och kl 3 åker vi mot Åbo! MOT SVERIGE! hehe båten går vid 8 på måndag kväll från åbo, och jag är i stockholm 6.15 morgonen efter.
HÄLL JÄÄ jag längtar ^^

Har pluggat idag jag ^^ jaa a då. *duktig jag är* hehe är FINALLY klar med boken jag haft svårt för! och är nästan klar med kompliteringen, bara några observeringar kvar! så ska ta och börja läsa nästa bok. japp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback