Trött.

Finnaly! imorn åker jag hem ^^ jag läääängtar ska jag säga er!

Idag har jag kännt mig lite.. hmm.. hängig kanske. trött frusen och så.. kännt mig lite febrig, men bara tröttheten för jag känndes inte varm alls. bara frös.. Sömnbrist för att jag bara sov ca 5 timmar i natt. Toksomnade på soffan hos grannen igår natt. skulle sätta mig och läsa efter att jag nattat och suttit vid datorn ett par timmar. läste nog några sidor innan texten dansade framför ögonen, la boken i knät och glodde på tv istället. och helt plötsligt känndes ryggstödet vääääälldigt mjukt och inbjudande ;) lutade mig, blundade och sen sov jag! "vaknade" av att Mia väckte mig och sa att jag kunde gå hem och sova. det är typ 50 meter mellan husen. som en zombie tog jag min bok och knallade i gruset över till min säng. bara för att växkas av Mia igen och åka till helsingby..

Ska snart börja packa ihop och gå och sova. ska upp imorn och jobba till 2, och vid 3 så åker vi mot åbo!

Så imorn sitter jag knappast vid datorn. utan uppdaterar när jag är hemma i sverige, i norrtälje.



Bye all!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback