Sweden!

Nu är jag hemma fanimig! Sverige all the way! båten kom in kl kvart över 6 imorse och mamma hämtade mig i åkersberga vid halv 8. Igår åt vi buffe, juum. sen handlade jag en korg full med cancer (tobak) och sen gick vi ner i hytten och slappade.

Oj vad kramar jag fått. En nyvaken kram av Jonas och Linda och en stor kram av mamma när hon hämtade mig i åkersberga.

Nu sitter jag och funderar på dushen, luktar mindre gott ;) sen ska vi åka mot stan, växla pengar och sen ska jag hämta MIn BIS! Han ska äntligen få träffa mosta, och mosta ska ÄNTLIGEN få träffa sin BIS!

Bilder kommer, och kanske en bättre uppdate senare ikväll^^



Kommentarer
Postat av: farmor

Av mig får du en stor kram via nätet.

Farmor

2009-08-18 @ 14:51:08
Postat av: Erica

Haha nej då, man lär sig se skilnad=) Dom e inte så lika när man känner dom. Du får komma o se när du är hemma sen;)

2009-08-18 @ 18:00:59
URL: http://itan.blogg.se/
Postat av: Erica

Haha skriver komentar innan jag läser;) Såg nu att du e hemma:s

2009-08-18 @ 18:02:11
URL: http://itan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback