Idag..

Var på biblioteket idag, satte mig på väntlistan till Om jag kunde drömma. Tänkte jag skulle läsa den då alla säger att den är bättre än filmen (twilight). Passade samtidigt på att kolla ifall dem hadde några böcker jag behöver till skolarbetet, och hör och häpna! Det Hadde dem! visserligen inte den nyaste upplagan men det står inprinsip samma samma. ^^ bra då har jag dem när kursstarten den 10 augusti är.. Har fortfarande en kompletering som jag håller på med..

Slapp jag beställa böckerna och ångesten som kommer med sånt, hur ska jag betala, när kommer dem, hinner dem komma. och så vidare. Sparar jag lite pengar oxå..

Har suttit ute under parasollet med Minos och tittat på dem andra när dem badat, grannbarnen var över oxå så hela poolen var full med sprudlande glada ungar.








Finnarna och dubbelhakan får ni på köpet ;)







Kommentarer
Postat av: mormor

jag tycker det är härliga bilder oavsett vad det är även finnar försök undvik choklad och fet ost så blir det bättre kramar mormor

2009-08-05 @ 20:03:46
Postat av: mamma

varför badar inte du??

finnar såg jag inte så många fast du är ju i finland ju.. dubbelhakan var inte mycket att skryta med:) love

2009-08-05 @ 22:02:19
Postat av: Simone

Mamma: Jag badar på kvällen ;) då inga ser.

2009-08-05 @ 22:16:46
URL: http://solfaradis.blogg.se/
Postat av: Simone

Mormor: Jag äter ingen ost, och knappt choklad. det har inte med kosten att göra, utan hormoner.. ;)

2009-08-05 @ 22:19:14
URL: http://solfaradis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback