Paradise on earth..

Vilken härlig dag.
På förmiddagen har jag suttit ute med Mino i knät, moffas tog Sarah och plockade bär, sen efter lunch packade vi bilen och åkte till Sundom. ^^ Båtliv ute i skärgården. jäätee mysigt är det där och Sarah, Ani och jag tog robåten ut och rodde, JAG rodde! oooj så min motorik är urusel! haha. men vi kom ut och tillbaka,

Sen åt vi, grillad lax :P juum, knallade runt på "ön" och kollade läget.

DASSET DÅ, mjoo Godkännt :P ljust, rent och fräsht, med emaljerade tvättfat med kanna och doftljus.

Passade på att fylla på min energi, Havets kluckande och skogens brus har fyllt på mig till brädden!  Nu känner jag mig tillfreds, glad och påfylld med kreativitet.






















Mamma känner du igen mattan? ;)



Och så en bild på fotografen ^^

Idag har Sarah föredragit mig ;) Inte mamma och inte Moster har funkat. MIJMONE! har hon gråtit när jag inte tagit upp henne. Känns bra, men får dåligt samvete för Anis skull. hehe vet hur mycket Loke betyder för mig och hur avundsjukans tagg sticker i hjärtat när han heldre går till nån annan och ratar mig.
 






Kommentarer
Postat av: mamma

vad fint det ser ut å ja jag känner i gen mattan, undrar var min är.

bra att du fyllt på dina energier, man behöver skogen å havet, det är underbart.

hoppas du får en bra dag i dag fredag.

näst sista jobbardagen för mig i allafall heldag.

kram.

2009-08-14 @ 08:22:30
Postat av: farmor

Jag njuter av dina bilder, färgerna, motiven allt är så otroligt vackert. Kram från farmor

2009-08-14 @ 08:50:42
Postat av: mormor

Hej hjärtat fina bilder som vanligt du kanske skulle bli proffsfotograf ta vara på alla möjligheter att ladda batterierna i skogen vid havet ha det ses när du kommer hem kram mormor

2009-08-14 @ 09:21:13
Postat av: Simone

Mamma hihi I KNOW ;) jag vet vart den ääär.

2009-08-14 @ 15:54:55
URL: http://solfaradis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback