30-års fest på Whip.

Tre timmars sömn på en natt är inte ok, men det går.

Jag hadde jättekul igår, japp. snodde en korkort röd, söt tomteklänning med tillhörande diadem med luva och mistel av en tjej. vilket resulterade i att hon fick gå näck, med undantag för hennes röda stringtrosor. men hon verkade inte lida av det ;) Jag vart jättesöt! och många komplimanger och pussar fick jag.

Men vid 4 var jag färdig, då var det slut för mig och jag drog mig mot Crew rummet och halvsov i soffan, skakade av frossa och halsontet kom tillbaka. Och vid 7 bäddade jag och Elena ner oss på nån madrass och tvärslocknade. men så sov jag bara till halv 11 då jag vaknade av att Linda kröp ner mellan oss.

Men vid 11 var vi nog alla vakna, mer eller mindre. och vi drog allihoppa mot max för att käka lite. Att hamburhare är SÅ gott dagen efter :P

Kom hem till ett tom lägenhet vid 6 efter att ha städat Whip noga, skurat ALLA golv. Tog en dush för att få bort röklukten (som jag tycker är kvar trots dushen) och sen la jag mig på soffan och glodde på harry potter tills päronen kom hem. Assar fick stanna kvar hos Madde tills mamma kom hem ^^ lite skönt att slippa tänka på hunden.

Nu ska jag borsta tänderna och slänga bort allt som ligger på min säng, sen ska JAG slänga mig på sängen och sova.

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback