Dec. 28, 2009

Förkylt var det här!

Vaknade av telefon jäveln imorse. Linda undrade ifall vi skulle åka till uppsala. Jag är ingen morgonperson så jag var säkert otrevlig i telefonen. men det borde hon veta, så förhoppningsvis tar hon inte illa upp. Det slutade iafall med att hon och Loke åkte till uppsala själva. jag stannar hemma och kurerar mig.

Har så förbannat ont i foten oxå! Det känns som jag sträckt hälsenan på vänster fot. det gör så jävla ont! *jag tycker synd om mig själv*

Nu är min mini pizza klar så jag ska sätta mig i soffan och kolla på day-time-soaps och dricka multivitamin och knapra halstableter..

Bye people!

Kommentarer
Postat av: Annica

Hej gumman!



Aha det är du som har smittat faster??!

Jag har tokont i halsen och feber. Men jag ska till läkaren ikväll.

Hoppas på medicin så att jag är frisk på nyår.

Sköt om dig!!

Krya på dig!!

Kram

2009-12-28 @ 12:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback