Ett år kvar till julafton

Super-Sura-Sunk-Simone. Så känner jag mig idag. men upp med hakorna! idag är det Juldagen och min alldeles egna stora syster fyller gammal ^^ har redan vart över och sagt grattis och sagt att tavlan "Naken flicka i landskap" (i brist på annat namn) numer är i hennes ägor. Om hon blev glad? jo seru ;)

Har nu dushat och gjort mig allmänt fräsh så nu har jag uppgraderat mig till Super-Sura-SmellNice-Simone. haha
Ska klä på mig (kläder antagligen) och packa ihop lite grejs. för vid fem drar vi mot solna för ikväll är det stor 30-års fest på Whip-Club. och jag ska stå i Garderob och Bar :) Wish me luck!

Ja men igår var det ju julafton!

Sovmorgon och ett bubbelbad hann jag med i godan ro innan vi for till Mormor för en vit julafton. första vita julaftonen på många år. härligt. Vi åt god mat (såklart) så att magen blev en rejäl kula och kollade på Kalle Anka. jo julklappar hans med oxå. Jag fick bland annat Johnny Cash live på Österåker, Cornelis Wreesvijk Sista föreställningen (cd) och Twilight! första filmen..
Men kom undefund med att jularna var bättre förr, när man var barn. Julen var mer Magisk då. Nu är julen bara en dag, en dag full med god mat, ljus, godis och trevligt stämmning. och så klart julklappar. men rätt najs ändå ;) kvällen spenderades i pyjamas i fåtöljen framför tv´n.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback