Fjärde advent.

Fjärde advent, shit vad den här månaden gått fort. det var ju första advent nyss! och om 4 dagar är det julafton. Och jag ska fortfarande försöka göra fudge/chokladkola. men när ska man hinna det? idag hadde jag tänkt göra det men dagen har gått så fort, vi har handlat mat då våran frys var tom, och då menar jag TOM. bara en termometer låg där. men nu har vi mat. och sen har vi klätt granen och jag och Assar har varit ute i snön på långpromenad.

Det snöar till och från här så vi kommer ha en vit jul här *jag ber vädergudarna om det*

Hmm har lite blogg torka just nu.

Men vi ska snart äta middag sen ska jag och Jonas ner till syrran igen och kolla på gone in 60 sec, ja Linda och jag såg den förra gången jag var i sverige men den kan man se MÅNGA gånger :D Och så får vi se om vi får se en eldshow idag då :P hope so.



Bye all!





By the way: Jag vill ha en ny kamera *Gnällig röst* min fuckar sig, bilderna blir suddiga och det är svårt att hitta fokus. jag ska kolla mellandagsrean efter en ny kompaktkamera!


Kommentarer
Postat av: Smultronet

Saknar den svarta faran, längtar även tills vi ses gumman! Kommer sakna dig något fruktansvärt! Kram

2009-12-23 @ 12:50:43
URL: http://utsatta.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback