Födelsedagen till sin ända.

Sådär. så är man ett år äldre, och kanske lite visare, mognare?


Nej skulle inte tro de :P Im still me. Simone, the one you all love and adore!

Inget speciellt igentligen, inget firande. Jan bjöd mig på pizzeria och Carina kom och knackade på och gav mig en liten present :) en finsk designad ljuslyckta och 20 E. Jättefin är den och jag ska bara hitta en bra plats att ha den, mitt förnster är ju liksom lite fullt med skit redan :P
Jag förväntar mig inget heller, det är inte lika roligt att fylla år nu som det var när man var barn.

Kommer ihåg att man alltid hadde svårt att somna kvällen innan för att man var nervös och uppspelt. och så hela sin födelsedag gick man runt som i en lycklig, söt, ljus bubbla. man kännde sig glad och speciel. haha oj vad ung och naiv man var. Igår somnade jag på två röda utan en tanke på att mamma klämde ut en unge för 22 år sen. Vad är det för speciellt med det? ungar kläms ut varje dag. haha

Men blev så glad när jag loggade in på min mail och fick se hela inkorgen full med facebook medelande. hihi im kind of special anyway. så jo, min dag har varit bra. TROTS att jag inte firat med presenter och fika och folk. för det är väll ändå inte det de handlar om? Men jag ser fram emot att åka hem och fira med min familj och vänner på lördag.

God natt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fint att du fick en bra dag i går även om du inte blev jättefirad men du blev ändå ihågkommen kram

2009-12-16 @ 10:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback