Lucia.

Home from Chruch, och inte blev jag bättre för det ;) har för mycket satyg i mig för att bli bra. hahah
Nej det var fint, Felica sjöng med sin dagisgrupp innan Luciatåget tågade in. på Finska. Och när vi åkte hem visade termometern i bilen på 9 minus ^^ Carina informerade mig omm att de skulle vara 20 minus imorgon på morgonen. HUA! men nu är nog vintern här då. När jag kom hem satt jag igång att baka ut degen (som fått stå och jäsa extra länge då jag inte hann innan vi skulle åka) så nu är Lussebullarna klara och jag tjuvade en. och hmmm. mja. inte dem bästa jag gjort men ok.








Kommentarer
Postat av: farmor

Otroligt vackra bilder från Luciafirande.

Vilken tur att du får åka från den finska kylan.

Saffransbullarna ser ut att vara väldigt goda.

Kramelikram

2009-12-14 @ 09:01:07
Postat av: Simone

Farmor Tack så mycket, men det var många som blev jättedåliga. Jag gillar kyla ^^ heldre minus grader än varmt och regn.

2009-12-14 @ 10:08:43
URL: http://solfaradis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback