Nya modet.

Jahapp,                      så imorgon åker jag hem då...                      Bussen från Vasa går kl 14 men båten från Åbo går inte förens vad 9. ska det ta 7 timmar att komma till åbo?! när det tar ca 3 med bil? Kommer bli en rolig resa *host, host* dags att ladda Ipoden och köpa en skvallertidning. eller om man ska försöka göra lite skolarbete på bussen kanske? men det finns ju roligare sätt att underhålla sig på än med plugg. helst av allt hadde jag velat ha sällskap på bussresan. But what to do.

Har packat alla kläder som ska med, bara packa resten, julklappar och sånt shit. Men jag har nog löst julklappsproblemen iafall:P japp.

Inatt har det snöat litegran och termometern visar fortfarande 8 minus. jo det är kallt här.. Som en isbjörnsröv ungefär.

Ska göra mig iordning och gå ut med sarah i snön. Har en halvt uppäten lussebulle från mellanmålet igår (Sarah äter bara russinen) som jag tänkte vi skulle ge till trollmor. så vi ska väll bege oss ut i skogsdungen bredvid huset och lämna den (till fåglarna men Shhh säg inget till Sarah)

Måste bara slänga ut en dagens outfit bild på Sarah. ;)


Japp ni ser rätt, det är en baddräckt hon dragit på sig, alldeles själv. Bak och fram


Kommentarer
Postat av: farmor

Tänk att det nya modet skulle komma från Finland.

Välkommen hem till ett vintrigt Sverige med snö och minusgrader.

kramar från farmor

2009-12-16 @ 16:09:00
Postat av: farmor

Tänk att det nya modet skulle komma från Finland.

Välkommen hem till ett vintrigt Sverige med snö och minusgrader.

kramar från farmor

2009-12-16 @ 16:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback