The Hippie in me.

Min absoluta favorit film/musical går på Tv7 nu! Jag talar naturligtvis om Hair! Hur underbar är inte den löiksom!

När jag ser den är det som min inre Hippe vaknar och jag vill fylla mitt hår med flätor, ha utsvängda byxor och löst sittande blusar med väst över. jag vill springa runt barfota i stan och protestera mot kriget och Sprida budskap om Peace, Love & Understanding! Jag vill sitta i en van och spela gitar och sjunga visor med ett gäng rökande hippiesar.

Japp det vill jag. Jag vill ha sommar och Woodstock. mmm.




Kommentarer
Postat av: mamma

vad hindrar dej . ja det är ju lite kallt att springa barfota nu, men flätor å blommor i håret kan du ju ha.. å kläderna oxå..:)

jag håller på dej

2009-12-12 @ 11:48:41
Postat av: Simone

Mamma Jag är för feg :/ Someday så.

2009-12-12 @ 11:54:15
URL: http://solfaradis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback