To day is D day.

To day is D day, idag början den långa färden hem mot mitt kära Norrtälje :) Sen väntar nästintill tre veckor av ledighet.

Igår efter maten fikade vi och åt tårta innan vi for till helsingby. jag fick oxå en pyjamas och långkalsonger, för Mia är besatt av att jag har långkalsonger. haha men idag är det liksom 23 minus här så jag förstår att hon tycker det är viktigt :P det blir att ha långisar på sig under kläderna idag.
När vi kom till helsingby fikade vi lite hos Moffa oxå och jag fick en väska av honom, BRA jag som behöver nått att ha mina kläder i när vi kuskar fram och tillbaka. tydligen passar det sig inte att ha kassar med sina kläder i nu när man är dam ;) hihi

Här i helsingby är det som jag sa närmare 23 grader kallt och vi har tio centimeter snö :) men är sntagligen för kallt för att vara ute länge och leka i snön, så det blir nog mer en kort stund. så vi inte fryser fast.

Nu ska jag klä på mig och packa ihop allt så det är färdigt när Mia kommer 20 över 1 ca. Bussen från vasa går kl 14.00.

See ya bitches!

 


Kommentarer
Postat av: farmor

Hej gumman!

Jag hoppas att du inte tog alla kallgrader med hem till Sverige, det räcker med det vi har.Jag förstår att långkallingar är ett nödvändigt plagg i den kylan.

Kramar från farmor

2009-12-17 @ 11:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback