Vinter.

Hör och häpna, idag fick kameran följa med ut. mm hmm
Sarah och jag var ute och kollade in Binter som Sarah säger (Vinter) Och hon passade på att busa lite med sin morfar.

Ska strax göra mig iordning för att åka, vi ska till vasa och kolla på två ljus i fönstret (jag har blivit så kultiverad) och sen ska vi ut och äta, varför man ska käka mitt i natten är för mig obegripligt men det är bara följa med flödet och se glad ut.

Har ont i magen (Once a mouth) och måste föbi ABC innan vi åker och för Sarah till Britta. Imorgon ska Mia och Jan på begravning så jag ska ta Sarah nån timme eller två mitt på dagen.


Kommentarer
Postat av: mormor

jättefina bilder som vanligt calle gick vidare till finalen

2009-12-05 @ 09:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback