Vräkning..

Idag mår jag inge bra. känns som en liten förkylning sitter i min kropp och jäklas.. Och jag vill vräka honom! get out off ma body you asshole!! Och du! ta med din vän depression när du drar!

För att känna mig lite bättre tog jag en dush när Mia kom hem, med varmvatten! sist jag dushade fanns det inte mycket varmvatten kvar för att pannan strulat, jag kan säga att jag INTE kännde mig bättre efter den dushen, mer som en frusen isbjörnsröv med smutsigt hår :/ Men idag var vattnet varmt, rakade benen och peelade fejjan. avslutade med att smörja in mig. japp allt som kan göra att man känner sig like fräshare, lite finare, lite kvinligare.

Nu ska jag packa ihop lite shit och sitta vid datorn innan den ska packeteras i väskan. sen bär det av mot helsingby...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback