God morgon

Yxi, kaxi, kolme, nelja, visi, kousi..(stavas?) och Ett, tåå, fya, femm, åtta, tijo, tålv.. Japp Sarah kan räkna BÅDE på finska och svenska ^^

Idag sov vi till halv 10. eller JAG vaknade då. Sarah fick jag väcka kvart i 10. haha så idag blir det sova middag vid 2 tiden.

Men såklart känner jag mig seg och trött trots att jag sovit närmare 10 timmar.. Men det går nog bra.. får ta en extra C-vitamin så kanske jag piggnar till. vi ska ut och gå en sväng oxå. eller om vi stannar på gården och leker bara. Ut och få luft måste vi iafall.

Läste ut boken Barn med rätt att lära (tror jag den hette) igår kväll. och beställde oxå hem en bok som fattades igår, fick orderbekreftelse idag, hoppas den kommer denna vecka så jag kan ta med den hem i helgen. Knappast troligt, mer troligt att mamma får skicka den till mig veckan efter.

Nu står Sarah klistrad framför Titi-nalle, som hon Alldrig sett förr *rullar med ögonen* men Titi-nalle är faktist roligt, att föredra framför Teletubbies. I hate teletubbies.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback