Jävla tv4 nyheterna.

Vet ni vad som får mig att helt tröttna på en film jag redan från början inte hadde större lust att se? Jo NYHETERNA! Så fort filmen börjat komma igång efter att ha segat så kommer världens längsta reklam och nyheter! Då tröttnar jag och skiter att se på filmen överhuvudtaget! Jag tänkte nämligen att jag skulle bojkotta datorn den här kvällen och sitta i vardagsrummet med dem andra och glå på film (Eragon) Men nu sitter jag här istället.

Imorgon är det första advent (lilla jul här) och nu börjar det slå mig hur fort tiden gått. jag har varit i Finland 5 månader nu, i dec har jag varit borta ett halv år. och snart är det dags för mig att fylla gammal och julen står och trippar på tröskeln. Ja men nästan.. Shit alltså.

Nää nu glor jag igenom filmarkivet och slänger mig på sängen, alone...


Kommentarer
Postat av: mormor

jag håller med dej jag vill inte heller sefilmer på 4:an det är pest så jag kolla tv4 guld och Macahan det var mycket bättre hoppas du mår bättre kram mormor

2009-11-29 @ 11:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback