Läsa bok, ja

Jag ska lägga mig och läsa nästa skolbok. det är det enda jag har ork och lust till när det gäller skolan, men det är bättre än inget, och jag hoppas jag får tillbaka mitt GO snart..
det är skit jobbigt att vara så anti allt! jag vill inget, jag vill inte äta middag, jag vill inte vara med sarah, jag vill inte prata med mina vänner, jag vill inte måla, jag vill ingenting!
jag vill bara lyssna på musik och gömma mig på mitt rum, vilket jag gör. så fort nån av jan eller mia kommer hem och tar sarah så går jag till mitt rum och stänger dörren, stoppar i pluggarna i öronen och lyssnar på musik tills nån knackar på dörren och söger mat (offtast Sarah) sen äter jag min mat, väntar på att alla är klara, plockar undan min disk och säger tack för maten och går in till mitt rum och gör mig osocial igen..

Sen sitter jag med pluggarna i hela kvällen, och somnar såklart med dem i.. Musiken är min räddning och min flyktmöjlighet.

Missförstå mig rätt. jag Gillar sarah :) den skruttungen :) idag strosade vi runt på gården vid skogsdungen för att Sarah ville hälsa på Trollmor, japp jag har lärt henne jag ^^ där gick vi hand i hand och pratade om trollmor och viking line. Men trollmor var inte hemma så vi gick till hundkojan för att kolla om Ronja var hemma.


Vet inte vad det är för fel. vad har jag att vara deppig för? jag som har det så bra! Det är nog nått annat som spökar, som slår ut allt.

Hoppas på att charmiga, glada Simone (mimooni som Sarah säger ;)) är tillbaka snart.


Kommentarer
Postat av: Sabine

Det va riktigt bra. Du skulle varit med, det hade nog muntrat upp :) Hoppas att du mår lite gladare snart och hittar på något fenomenalt! :D Kramar

2009-11-12 @ 04:34:57
URL: http://sabinekaka.blogg.se/
Postat av: mormor

Du är nog bara lite höstdeppig det blir bättre när det kommer lite snö så det blir ljust igen ha det hjärtat kram mormor

2009-11-12 @ 08:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback