Livet går under!

Okej det var nästan så jag ville stoppa pressarna och skriva AKUT! andledning, min pinsett var borta. hahaha but dont worry people! i found it, Märkte nämligen att jag fått med mig en bit Assar hemmifrån. han följde med mina raggsockor i form av ett stort hårstrå som satt sig fast rätt in i forsulan AJ! och den som alldrig fått ett hundhår i foten vet inte hur ont det gör. det känns som om en glasbit sitter och skär i foten, ja allvarligt SÅ ont gör det.

Men jag hittade den och faran är över....... för denna gång alltså.

Annars då. jo jag sitter och mumsar på riskakor, torrt värre och försöker intensivt "glömma" skolarbete. I KNOW, jag måste :( Jag vet inte vad som hänt. jag som var SÅ peppad till att plugga. men i söndags försvann allt. det bara rann av mig och jag känner samma ångest och jag vill inte som förut. Hur ska jag återfå samma GO som jag hadde förra veckan? help me. och säg inte bara "gör det bara hur tråkigt det än är. du måste göra det" för det hjälper inte utan då skuter jag fram underläppen ännu mer och surar - jag vill inte!

Jag har iafall damsugit och dammat i mitt rum *nickar viktigt på huvudet* OCH bytt sängkläder, det ni ;) och ni säger jag inte varit produktiv idag. Tsss säger jag då.

Nee om man kanske ska ta och meditera en stund innan man sätter sig iafall EN timme vid plugget.

OKEJ DÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback