Orkelösheten fortsätter.

Jag tror jag låter infektionen härja fritt i min kropp. igår hadde jag antagligen feber. inte mycket men en liten släng. Idag känner jag mej likadan. Trött, seg och ingen ork till nånting. Jag vaknade vid halv 12. skönt att få sova ^^ sen har jag faktist bara suttit i sängen och kollat på True Blood hela dagen, men nu börjar jag känna mig rastlös :/ 

Drog upp lite kompleteringar men så fort jag börjat läsa vad jag glömt så sögs musten ur mig, i hate when that happend. när man faktist vill plugga ( bara för att få det klart) men orkar inte. Tänkte ta nya tag imorn, och ställa kl på 10 så jag kommer upp. även om det svider lite för helgerna är ända gången jag kan sova ut och slippa bry mig om nått. eller om man går ut och får frisk luft och så försöker göra NÅTT skolarbete ikväll när jag är piggare (jag är kvällsmänniska)

Det är jobbigt när man vill så mycket men man inte orkar.. :)

Nej nu vill jag ha sol! så man kan fylla på batterierna och slippa vintertröttheten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback