Studying hard, very hard.

Jag pustar inte ut än. jag är inte klar med hemskrivningen, men en god bit på väg :D jag har gjort 3 av 5 frågor och på en och en halv timme har jag skrivit 1 och en halv A4 sida. Hoppas det jag skriver blir godkännt bara ^^ Men jag måste ta kortare pauser imellan annars blir det nog bara pankaka. mitt huvud blir mosigt och jag tappar orken. Jag har ändå ca 5 timmar kvar innan inlämning.

Men jag har gjort några andningsövningar och bett om hjälp.

Nää om man ska ta en yougurt, magen knorrar fast vi åt för två timmar sen, ja ja.

//S


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej hej



Hoppas allt är bra. Måste kolla har du gjort designen själv på sidan ?

Den är väldigt fin om du kan, och vill får du gärna berätta hur man gör det lite roligare på sin blogg. kram



Kul att läsa det du skriver,

2009-11-03 @ 21:00:51
URL: http://cocobell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback