Suck

Nää ush, vilken usel dag, har man gjort nån nytta då? nej absolut inte! och här kommer innedagen och sverigebesöket med raska kliv emot mig. Och har man gjort det man tänkt? såklart inte. Nä nu går jag och gömmer mig och ser fram emot måndag med nya friska tag.

Har försökt läsa lite. men det är svårt när huvudet inte är med utan ögonen ränner över orden och man fattar NOLL. jag förstår inte vad dem söker efter, vad jag ska läsa, vad jag ska skriva! varför är det alltid svårt att börja plugget!? Jag kollar och kollar på modulen där det står vad den handlar om, men blir jag klokare? NEJ..

Det är bara konstatera. Idag är ingen bra dag!


//S


Kommentarer
Postat av: mamma

men det är väl klart du fattar. ta å rensa hjärnan bara med andning djupa andetag. läs lite till å så sätter du fart i morgon. kramar

2009-11-08 @ 16:07:38
Postat av: mormor

jo du fattar men inte just nu sov på saken så känns det bättre ha det kram mormor

2009-11-08 @ 19:47:04
Postat av: farmor

Alla dagar kan inte vara bra dagar, så är det för oss alla, men helt plötsligt kommer en dag då allt känns enkelt och självklart.

Kram från farmor och puss från Dino.

2009-11-09 @ 09:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback