Twilight - The New Moon.

Oj, oj, OJ OOOJ OHHj oj.. Twilight, the New Moon! Om ni inte har sett den! SE DEN!! GAAHH så bra!  dem som säger att den va skit, (kritiker och shit) dem kan ta sig i MOOOmindalen.

Den var bättre än första. och jag har inte längre dille på vampyrer! no sir é nu är det ... trumvirvel.... VARULVAR! och inte vilken varulv som helst utan.. *Blank* se den så får ni veta ;)

Oj oj oj vad mycket snygga och kolla på.  Och allt jag satt och tänkte på. MEN KYSS HONON DÅ, ANNARS GÖR JAG DET!

ja  nej jag ska ta min varulvsälskande kropp till sängs, för min hjärna är överbelastad. som ni kanske märker på inlägget ;)

Jag vet iafall vem som åkte från idol, and it made me sad :( men ska se reprisen på söndag.

Och People, Kommentera mera <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

hmmm. nu blir jag så nyfiken, men jag ska se filmen i morgon,...

jag vet oxå vem som åkte ut i idol.

ditt fel..

kramar

2009-11-21 @ 10:16:47
Postat av: Simone

Mamma Ja gör det, du som känner mig kommer fatta vem jag snackar om ;)

Mitt fel? haha jag tvingar inte dig )nästan inte) att följa med i vad som händer i Idool..

2009-11-21 @ 10:31:33
URL: http://solfaradis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback