Nyfriserad.

Nyfriserad och ready to pary! ehh nej, men snygg i håret e jag ;) Det blev uppklippt och snelugg, Yes yes. Funderade på att klippa kort, men fegade ur. kan alltid klippa av mig håret nästa gång ;) För jag går defenetivt tillbaka till henne! suverän, och skit trevlig :)



Sitter och lyssnar på P!nk, kan fortfarande inte lyssna på family portrait utan att få en klump i magen. weird.

Ska över till Carina ikväll på middag, dem andra är i helsingby på teater så jag har huset för mig själv ikväll..

//S

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är jättefin jag tror inte att du ska klippa dej kortare jättefint kram mormor

2009-10-10 @ 17:29:52
Postat av: Erica

Supersnyggt=) Passar dig jättebra med luggen och det man ser=)

2009-10-10 @ 21:53:38
URL: http://itan.blogg.se/
Postat av: farmor

2009-10-11 @ 09:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback