Painting in progress.

Oj se vad jag hittade, en gnutta kreativitet. som bara låg och skräpade på golvet. självklart plockade jag upp den och drog fram både färger och penslar ;) en tavla vart det. dock ännu ej klar. Vill nog inte lägga ut den föresn den är färdig.

Annars så har det regnat hela dagen här. och då menar jag regnat! regnet har slagit ner mot taket så det har dånat. Perfekt väder att stanna inne i. och det har jag gjort. haha

Imorn är det jobb som gäller, hoppas det inte regnar, för jag måste gå till biblioteket och hämta nästa skolbok..

Och idag vill Sarah sitta i mitt knä och dricka nattivällingen, klart hon får det. :) She likes me after all..



//S

Kommentarer
Postat av: mamma



hmmm natt vällingen trodde det var speciellt för mamma å pappa...vilken ära..

2009-10-04 @ 20:44:13
Postat av: mormor

häer regna det också. det är klart hon tycker om dej vem skulle inte göra det kram

2009-10-05 @ 09:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback