En typisk dag.

Hej hej hallå!

Sarah vilar och jag passar på att glo på burken.. Imorse behagade skrutt vakna kvart över 7.. men sen satt hon i min famn och gosade minst 20 minuter i mörkret i vardagsrummet.. Sen kollade vi när Carina och barnen åkte iväg till arbete och dagis.

Sen klädde vi på oss massa kläder och gick ut i höstvädret, det regnar inte så vi passade på att gå till biblioteket. och självklart öppnar skiten kl 12! och jag frös och orkade inte vänta i en halvtimme. så vi gick hem igen.. sen slängde jag mig på soffan en stund medans Sarah glodde på Tweenies. Jag diggar Tweenies. dem är söta och lärorika ;)


Tänkte jag skulle skriva hur en typisk dag ser ut.

kl 7-10. Nånstans där vaknar vi.

kl 10. äter vi frukost.

kl 10.30 ca. Gör vi iordning oss, borsta tänder, tvättar ansikte och påklädning för mig.

kl 11 - 11.30 leker eller går ut.

kl 12 - 12.30 Lunch.

kl 13. Vila.

kl 14 - 15. Vaknar Sarah och då äter vi mellanmål.

kl 15. leker, tittar tv tills pappa Jan kommer hem.

Yes så ser det ut ;) Nu ska jag sitta på FB en stund innan Skrutt vaknar upp.

//S

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback