Glittrande vinterlandskap utanför fönstret!

Idag snöade det här i helsingby! Eller snö och snö, det var mer blöt halvfryst regn. som försvann så fort det närmade sig marken. Men blir det kallt imorn så lär det bli snö snart. nu regnar det bara..

Mår bättre idag, men hadde nog en släng av feber igårkväll... Är rätt trött. men veckan är snart slut och då får jag sova halva dagen ;)
Pluggade INGENTING igår, får lite ångest faktist, men ska plugga lite idag, innan Ani och jag drar iväg på Teater i Vasa.

Jag har tydligen Namnsdag idag. Simone..

//S

Kommentarer
Postat av: farmor

grattis på namnsdagen och förlåt oss som glömde den. Men du fick ju en fin present i form av snö eller vad det nu var.

Kramar i massor från farmor

2009-10-28 @ 18:22:25
Postat av: mormor

jag sände ett sms till dej i går på finlandstelefonen kram och grattis i gen

2009-10-29 @ 08:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback