God morgon..

God morgon.
Sarah tittar på Piggley Wink (eller nått sånt) och jag skriver på min rapport. idag är vädret sådär, och Mia sa att vi kan vänta oss den första snön den här veckan. vi får väll se hur det blir med den saken. jag har alla mina vinterkläder i sverige:/ känns super kul om snön kommer och jag har ingen jacka! eller mössa. det ska med nästa vecka när jag e i sverige :D

Har annars lite ont i magen :/ Grannen är kräksjuk och har typ spytt halva helgen, kan vara de, inte att jag är sjuk. men jag vet att han va det. och jag är lite känslig för sånt. det börjar klia i min hårbotten när nån pratar om löss tex..

Nej, men jag är frisk! så är det...

Ush Lokes pappa var med i en bil olycka igår! Bilen e tydligen helt förstörd men Matte klarade sig med lite ont i nacken och sträckt finger :O Änglavakt! Hunden Blade var med oxå, och han klarade sig utan en enda skråma! Såg bilderna på bilen på FB. Helt otroligt att han mår bra.... Underkyllt regn är inte att leka med. Så dra på vinterdäck och kör försiktigt!

//S


Kommentarer
Postat av: farmor

Vi har fått första snön idag,bra lite men vädergudarna vill visa oss vad som skall komma inom en snar framtid.

kramar

2009-10-13 @ 09:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback