Himlavalvet.

Sarah sov i två timmar idag :O och det tog 5 minuter för henne att somna. hon måste varit trött.... hon sa ju iför sig det vi lunchen.

När jan kom hem åt vi mat och sen körde han mig till Biblioteket. och BÅDA böckerna hadde kommit in :D yeeyyhh, tunna va dem oxå ;) fast jag fick betala 5 Euro (ca 50 kr) men det är det värt. med tanke på att NYA böcker kanske kostar 200 st! Sen åkte vi bakvägen ut mot Kaskö. och ut dit hadde himlen fått en sån vacker rodnad! det var neonrosa nästan. och tunga mörka moln därimellan, jättefint! Sarah sa att det var mamma som ritat och målat, haha  Och påväg hem var monen den som stog i centrum.





Bilderna är tagna från bilen med mobilen. märkte när jag kom hem att jag hadde haft kameran med mig, i väskan :/ hmm så kan det gå.


Kommentarer
Postat av: mormor

vilken tur att böckerna fanns och bilderna blev bra även om det var med mobilen ha det kram

2009-10-05 @ 21:49:33
Postat av: Erica

Cool översta blilden vart=)

2009-10-05 @ 22:14:39
URL: http://itan.blogg.se/
Postat av: farmor

Vi har tittat på samma vackra måne men jag hade inga vackra rosa moln. Otroligt fina bilder.

Kramar över vattnet.

2009-10-06 @ 08:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback