Horror.

Är helt slut.. vaknade igen av att dem borrade i huset. denna gång inte i vår lägenhet. men nu är det tyst och skönt, kanske ska passa på att lägga mig i badkaret och relaxa. Sen måste jag packa ihop allt mitt skit. haha är utspridd över hela lägenheten som vanligt.

Igår var riktigt rolig och jag är glad jag har mina vänner ^^ they makes my world go round.. Vi lyssnade på musik och garvade. och senare blev det skräckfilms time. först upp var The boggieman från 80-talet. den var väll sisådär. men sen kollade vi på The Mist och den var ruggig, äklig och obehaglig.. men slutet var skit.. Kom hem vid halv 2 och stupade i säng med en nöjd assar snarkandes i sin korg.

Imorse gick vi ut på en långpromenad i skogen. härligt! det är så vackert nu med alla färger och frosten som glittrar. Assar skuttade lyckligt runt mina ben.

Nästa gång jag kommer hem ska jag inte ha NÅTT inplanerat! det blir så intensivt och jag är så virrig och stressad. men härligt är det att vara hemma!









Vi kollar musik...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback