Hösten e vacker...... men.

Så nu sover Sarah, hon somnade på 5 minuter.. men jag låg kvar och höll henne i handen, och somnade nog till 10 minuter :P Powernap. Behövs.

Ush jag tror rent av att jag har en höstdeprission, är seg och trött och inge glad.. Det känns som om man inte sett solen på evigheter :( Och det blir inte bättre av att det regnar..

Så jag längtar tills allt döda täcks av ett tjockt täcke med glittrande snö!!!

Idag åker vi till helsingby iafall. Anni och ungarna kom vid 3 inatt (jag hörde INGENTING) och Dem har vart och lämnat bilen på service, Hon kommer och hämtar oss om kanske en timme, en och en halv. Då hinner Sarah sova färdigt och kanske få i sig lite mellanmål..

Nu ska jag glo lite på burken och sen ska jag läsa lite tills hon vaknar, Hoppas inte än..

//S


Kommentarer
Postat av: mormor

Ja hösten är trist men det blir bättre ha det bra kram

2009-10-27 @ 08:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback