Kenza in my Dreams...

Oj vad mycket drömmar jag har haft inatt! inte en lugn stund, och dem har hoppat fram och tillbaka som en diabildsmaskin har knuffat fram dem...  Jag drömde att min pappa dog :( vet inte varför eller hur, jag bara vet att han inte va där. och vi alla grät, utom Linda... weird..jag drömmer iafall att jag kämpar med gråten, för hela mitt ansikte stelnar när jag grät och jag fick svårt att andas. tårarna rann och allt var så sorgligt... Sen skulle Linda och mamma åka och köpa godis (!) och då började jag gråte mer för jag tänkte på min sockergris till far ;) Det slutar iafall med att jag vaknar upp vid 4 och snyftar! tårarna har runnit i ansiktet på mig och dem få sekundrarna innan man återgår till verklighet var fylld med ångest och sorg.

Den andra drömmen som är mest klar är lite rolig! Jag drömde om Kenza, antagligen för jag läste hennes blogg innan jag gick och la mig, iafall hon var med i ett program som hette morgonsoffan, Fanns ingen soffa.  den spelades in vid statiolmacken i norrtälje :D haha. och hon pratade en blandning mellan Norska och Norrländska! Peter Settman var programledare och dem övriga två deltagarna var ingen mindre än Carola vråla och Amy Daimond. Hahaha Hon och Settman var båda sprudlande av energi och skojjade med varandra.

Ja a du. hmm vilka tvärvändningarn mellan drömmarna. Ena drömmen har avlöst den andra och jag har inte fått en lign stund inatt. Och båda drömmarna är mycket mer klara och detaljrika än vad jag skriver. men orka lägga ner tid på att få med alla detaljer.. ;)

Nu ska vi snart äta frukost här, vi glor på Titti-nalle.

Bye all!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback