Låt mig va. men lämna mig inte!

ALLA stör mig, alla är ivägen! det är inget personligt mot nån. Jag är så dålig på att berätta hur jag mår. för då måste man gå ner på djupet, bakom fasaden som jag jobbat på så många år. jag vill inte rasera den och blotta mig själv. för då är jag sårbar. och jag HATAR att vara sårbar! jag har varit det en gång för mtcket och det höll på att dra ner mig totalt.  Analysera mig själv? Nej tack. då mår jag bättre av att svara att man mår bra när folk frågar. för då slipper man följdfrågor. Jag menar, räcker det inte med att man säger att man är nere? måste man förklara VARFÖR!? jag vet, man mår bättre av att få prata av sig. men jag är bara en sån människa som inte kan. för jag har blivit bränd förr. och never again! För att om man pratar om varför man mår dåligt så ger man ut för mycket information, information som människor kan använda emot en när det passar dem.. Nej då är det bättre att hålla saker och ting för sig själv..

Jag är stark!

 



//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback