Me, and my homies...



Sitter hemma med Sarah och Minos. Dem andra har åkt in till stan för att shoppa, om en timme kommer dem hem igen och då är det min tur att åka in. hoppas jag hinner till Gina Tricot för där ska brännas pengar ;) Sen ska jag försöka få den som kör att svänga in vid citymarket och köpa godis..

DAMN, jag missade förlossningskliniken :( Jag somnade när jag vilade Sarah, och vi somnade inte förens vid tio i 2. och nu är det säkert slut. Tråkigt, det är kul att se unga människor ligga på förlossningen och inse att FAN, det var ingen lek det här. se deras liv bli helt upp och nedvända av den nya lila ailien som kommer ut ur deras sargade kroppar. haha Nää det är livets underverk, men jag tycker det är kul att vara skadeglad. vissa av dem har ingen aning om vad dem ger sig in i.. :) Jag fäller nästan alltid en tår. iafall EN tår per program.. för det är ju såå äkligt underbart med dessa fula, skrynkliga, slemmiga varelser som kallas nyfödd.

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback