Shopping.

Jag har handlat, japp. Jag brände ca 70 e på en halvtimme. Ungefär. orkar inte glo på kvittot. men köpte lite nytt på Gina tricot. tröja, kofta, leggins (storlek mindre då dem inte hadde större :/) Linne och en väst grej typ.. Japp.

Sen åkte vi förbi begraningsplanen (kyrkogården) Jag har välldigt svårt för kyrkogårdar. jag tycker det är obehagligt att gå på. och nu var det mörkt!!! men jag klarade det. men jag tycker det är läbbigt och kan INTE gå på gravarna. Fick rysningar. Speciellt när jag vände mig om och fick se en ny grav! nybegravd! gaahh. då fick jag brottom därifrån och gick en omväg för att inte behöva gå förbi!
Men när vi lämnat den sidan av kyrkogården så vart det lugnt. det ÄR vackert, speciellt nu när dem tänd massa ljus. Alla helgona vet ni.

Sen har jag glott på idol SÅKLART! men fick sitta allena, inte ens internet sällskap hadde jag. Jo Mam, :P som inte ens glor på idol :P

Nu - Spela lite
Sen - SOVA!

//S

Kommentarer
Postat av: mormor

kul att handla lite det gjorde jag i går köpte en klänning impuls men den var på rea Och kyrkogårdar är vackra vi ska dit idag och tända ljus ha det kram mormor

2009-10-31 @ 11:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback