Brolle in Ecstasy!



Fick jag av min goooda vän Fredrik ;) i liike :)

Idag Har jag jobbat, som vanligt. och när Sarah skulle sova middag så somnade jag oxå.. ooops. Min rygg har börjat spöka igen :( så mamma fick heala mig och sen kännde jag mig febrig så jag somnade bredvid Sarah och sov en och en halv timme ca.. Mia var iafall hemma när vi vaknade. men skönt var det. sen åkte vi alla ut på sightsing (stavas) och tillslut åkte vi till Prisma och Mcdonalds.. köpte nya pyjamas då mina pyjamasbyxor börjat bli välldigt välanvända :p och nya "höst" vantar.. myysigt.

Igår åkte vi ut till Sundom, höll på att frysa öronen av mig när vi åkte dit. isande vindar bet i öronen och Rahn var lite orolig. jag MÅSTE sitta ute på båten, inte inne där dem kör. för jag måste möta vågorna, annars får jag panik! måste prata med Rahn och hålla henne lugn you know ;)
När vi kom dit så fick vi fika med goda grisar med hallonsylt (munkar) och till middag fick vi grillad lax med potatissallad. juum. Sen badade jag faktist bastu! OCH doppade mig i havet! Kalt som fan. När vi sen åkte hemåt igen så var det solnedgång, Underbart vackert att sitta ute på båten. det var alldeles vindstilla och Rahn var cool lugn. Mia och jag kunde till och med prata OCH höra varandra. haha







Och om ni undrar varför jag inte lägger ut så mycket bilder på Sarah så är det för att jag inte vet om jag får. hon är trots allt inte min unge. Men jag har många fina bilder på henne :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback