Bye bye Family..

Nu har jag vinkat av mamma och Jonas. Lång väg för dem att köra. Och nu tar det tre veckor innan vi syns igen :( men va fan, tre veckor går fort.. Igår Firade vi mamma lite. när vi kom till Närpes fikade vi, Mia gjorde en kaka/tårta och mamam fick presenter :) av mig fick hon trollsländstavlan som jag lagt ut tidigare. Den var inte min ^^ jag skulle inte ha den. ja hon fick oxå en glasmobil som vi hittade på Halpa Halli.

Vi skulle gått ut igår, men jag var så förbenat seg, desutom så kollade vi på programet på JP. och dem skulle ha nått band där. INTE min musiksmak. jag kollade på youtube nämligne. och jag hadde ingen lust att betala inträde för sån musik :P

Men fick lite dåligt samvete, då jag lovat mamma att vi skulle gå ut. men jag frågade henne om hon ville och hon sa att det spelade ingen roll. Men det kommer fler tåg. vi stannade här och drack lite Beylies (stavas?) och åt punchbollar med Jan och Mia.

Idag sov vi länge och vi har bara tagit det lugnt hela dagen. käkat massor. Och nu har Mia, Jan och Sarah åkt till sommarstugan en sväng. jag funderar på att ta en dush..

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback