Stay in school kids!

Nej det är bara sätta igång med pluggandet Jippi! för i vår så kommer inte denna utbildning finnas längre, japp SÅ dålig är den ;) haha

Fyy så kallt det är! Hösten har verkligen kommit till Finland. stog ute när Sarah lekte idag. dubbla tröjor och en tjock tröja över, halsduk och vantar. och jag frös! inne me. shit alltså. men nu är vi i helsingby och Mia eldar :) för här finns öppen spis. såå mys. Och Mia har försökt lära mig att elda, hmm men min mamma har hela livet lärt mig att INTE leka med elden. haha

Glor på idol. och det verkar som dem sparat alla dåliga töntar till sist. Rabih lät mer som en klämd pung, nee Ta ett piller mot mensverken bruttan!

MEN erik, den sista dem skickade in, han tog oss med storm, eller ja. han var bäst denna kväll iafall!








Kommentarer
Postat av: farmor

Dina kommentarer får mig alltid att skratta.

En godnattkram till dig från mig

2009-09-30 @ 21:35:07
Postat av: mormor

jag kan tröasta dej med att det är kallt här med frost 3 dagar nu inte kul kram

2009-10-01 @ 08:48:10
Postat av: Anonym

ja med dom idioterna till lärare så får dom nog inga fler elever eller vad tror du:?

2009-10-01 @ 18:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback