Dreaming about the moon.

OJ vad mitt ego har smekts ikväll ^^ Tack för orden Anna, dem värmer och jag blir alldeles generad.

Det är angående en teckning/skiss jag gjorde idag, vilket jag själv kanske inte blev 100% nöjd med. men det är som allt annat, det växer på mig, och nu gillar jag den :P

Ehh vad fan, jag slänger ut "härligheten" så ni alla får chansen att smeka mitt ego ;)


Den är INTE färdig, måste fixa skuggorna och shit.
(är urusel på anatomi, så kroppsformen har jag snott lite på nätet)

Smek det väll ;)



 


Kommentarer
Postat av: mormor

det var en vacker teckning du kan mycket det vet jag var inte så kritisk mot dej själv kram mormor

2009-09-13 @ 09:34:50
Postat av: mamma

jag är imponeradar inte så hård på dej själv, du kan visst.... v

2009-09-13 @ 11:10:45
Postat av: Annica

Men vännen! Du är ju hur duktig som helst!!

Verkligen!



Kramar från Faster

2009-09-14 @ 13:25:55
Postat av: Kim

Jäklar va duktig du e alltså...

2009-09-17 @ 09:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback