Måndag.

God morgon alla! Skruttungen sov till kvart över 9 idag ;) great. Hon är därimot lite snorig och hostig, men jag har gett henne vitaminer. Vi tittar på Philofix på barnkanalen, och snart ska vi göra oss iordning och gå till biblioteket. måste kolla efter skolböcker. Har jag nämt att jag hatar skolan?! hahahaha. nee men det går bra!

Mamma och Jonas är iafall hemma i sverige nu. och igår känndes det lite ledsamt :( men vafan, tre veckor klarar jag lätt! Men saknar allt..

Nu ska jag klä på mig så ska vi ut i solskenet!.






Kommentarer
Postat av: mormor

ja att skolan inte är kul deet vet jag men det är ett nödvändigt ont, det är skönt när den är klar njut av solen med en promenad själv tvättar jag ha det kram

2009-09-28 @ 13:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback