My Guy.


Du anar inte HUR mycket jag saknar Svarta Faran!

 

Försöker komma ihåg hur hans skall låter, Hur hans päls känns, Hur hans vackra ögon tittar mot mig med tillgivenhet lysande ur dem, Hur hans trippande tassar brukar reta gallfebern på mig, Hur hans drömmande snarkningar låter och hur min lycka sprängs i bröstet när han brukar springa runt mina ben i lyckorus när vi är ute i skogen!

Jag älskar Han passion för pinnar, Hans nyfikenhet på grannarna på balkongen, hans vakande över mig. Hans tillgivenhet.

Jag saknar allt som brukade reta mig till vansinne! Det är saker som gör assar till Assar. Och då får jag lite dåligt samvete när dem där hemma säger att han är SKITJOBBIG. Dåligt samvete för att jag lämnat det käraste jag har hemma hos dem, och ångest över att jag inte kan ta hand om honom själv. känner mig usel som Matte. Även fast jag vet att dem tar hand om honom bra, så tar dem inte hand om honom som jag gör! a mother knows best ;)

Han är min Bebis!

I MISS MY GUY!

*gråter en skvätt*




Kommentarer
Postat av: mamma

älskling, inte är du en dålig matte, tvärt om du lämnade den du älskar i hans hem, där han känner igen sig å har sina saker, det vore taskigt att släpa honom på båten en gång i månaden det ska vara om han kan vara kvar i finland när du åker bara över helgen.

han saknar nog dej oxå.

2009-09-12 @ 12:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback