Ta en paus från studierna?

Var inne och kollade Fronter, jag drar mig för att göra det. det jag inte ser finns inte. Men gick in och kollade, och mycket rikgit. min lärare har mailat och frågat vad som händer! då jag ligger SÅ mycket efter. ligger efter halvfartarna. Jag mailade tillbaka och skrev att jag har haft problem med böckerna och att jag har skit jobbigt med skolan. Skrev oxå att jag har haft funderingar på att ta paus, och frågade vad hon tyckte om det..

Det är ju inte hela världen om jag tar en paus från studierna till våren. jag kommer ju ha allt jag gjort kvar. så jag börjar bara där jag är nu.

Men å andra sidan är det inte mycket kvar! men jag vill inte! så är det, jag vill och orkar inte. har bara konstant ångest och magont över hur dålig jag är på att plugga! Jag är usel som människa! jag har ingen självdiseplin alls.. och jag vet oxå att jag är problemet, för jag VILL inte! Hahahah.

Barn vill jag jobba med, men jag Vill inte plugga! I Hate School ;)

Nu ska vi gå ut en sväng innan lunch.



 


Kommentarer
Postat av: farmor

Att du jobbar med barn nu, kan inte det räknas som en merit? Du pluggar ju till barnskötare och det är väl det du är nu. Någon usel människa är du inte alls, alla drabbas vi någon gång av leda och dåligt självförtroende, men det brukar gå över.

Kramar i massor från farmor

2009-09-30 @ 13:23:22
Postat av: KatZ

precis sådär blev det för mig också när jag pluggade på komvux. jag har fortfarande inte vågat gå in på rurik och kollat, nästan 2 år senare ;D

2009-09-30 @ 17:44:28
URL: http://katarinak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback