Humbug..

Finland anropar Sverige! Idag ringde jag hem, Första gången var Loke hemma hos oss och jag fick chansen att prata med honom. Han var inte så pratig utan trodde mest att det var hans mamma i telefonen :/ Meen jag sa att jag skulle ringa honom en annan gång och då sa han WOOW. Hah vad nu det betyder.

Men ringde upp igen sen och pratade med mor, fick en del saker förklarade och bekräftade ;) det är bara sätta igång och meditera och öppna upp.

Imorgon blir det jobba, och kanske vi hinner med en promenad på förmiddagen, det gjorde vi INTE idag. dagen försvann och helt plötsligt var det dags för lunch och vila. sen åkte vi till Vasa när mia kommit hem, var inte shopping sugen då jag har haft lite av en fuldag idag..

Håller på att skicka lite låtar till en kompis. SEEGGT! msn segar som fan..



Kommentarer
Postat av: Sabine

Taack :D Denna headern är hur jäkla snygg som helst! Det är det!

2009-09-08 @ 07:00:36
URL: http://sabinekaka.blogg.se/
Postat av: Simone

Sabine thank you ^^

2009-09-08 @ 19:15:40
URL: http://solfaradis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback